ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Pripravili sme pre Vás odpovede na najčastejšie otázky.
Ak nenájdete, čo Vás zaujíma, pokojne nás kontaktujte telefonicky alebo e‑mailom.
Keď vyplním rezervačný formulár, je moja požiadavka záväzná?
Na základe vyplnenia rezervačného formulára Vám zašleme faktúru na úhradu pobytu. Po úhrade 50% ceny pobytu môžete považovať svoju rezerváciu za záväznú. Zvyšných 50% ceny pobytu je potrebné uhradiť max. 5 dní pred nástupom na pobyt. V prípade, že zálohu za pobyt neuhradíte v požadovanom čase, Vaša rezervácia nie je považovaná za záväznú.
Ako zistím konečnú cenu pobytu?
Náš systém Vám po zadaní požadovaného termínu a požadovaného počtu ubytovaných osôb vypočíta konečnú cenu za Váš pobyt. V prípade, že ste si neistí výpočtom konečnej ceny, pokojne nás kontaktujte e‑mailom a my Vám zašleme konečnú cenovú kalkuláciu na požadovaný pobyt v čo najkratšom čase.
Ako si záväzne rezervujem pobyt?
Záväzne rezervovaný pobyt je taký, ktorý je na základe nami zaslanej faktúry uhradený v požadovanom termíne. V tomto prípade od nás obdržíte potvrdzujúci e‑mail o rezervácii.
Musím uhradiť celú sumy vopred alebo stačí záloha?
Pobyt je nevyhnutné v plnej sume uhradiť pred príchodom.
Ako môžem svoj pobyt uhradiť?
Po rezervácii pobytu Vám zašleme faktúru s podkladmi na vykonanie úhrady pobytu. Faktúra bude obsahovať konečnú sumu za pobyt, variabilný symbol a číslo účtu. Pobyt tak môžete uhradiť priamym vkladom alebo prevodom na účet.
Môžem po úhrade svoju rezerváciu zrušiť alebo zmeniť? Čo v prípade, ak na pobyt nemôžem nastúpiť?
Po úhrade rezervácie sa rezervácia mení z predbežnej na záväznú. Tým sa zaväzujete na pobyt nastúpiť. V prípade, že potrebujete pobyt z akéhokoľvek dôvodu stornovať, je vhodné čím skôr nám túto skutočnosť oznámiť na vilagresta@gmail.com alebo na č. +421 908 080 944.
Ak nám v dostatočnom predstihu dáte vedieť, pokúsime sa spoločne nájsť vhodný náhradný termín Vášho pobytu. Ak však pobyt zrušíte pár dní pred nástupom, nestihneme chatu opätovne ponúknuť na prenájom. Preto máme určené storno podmienky a v závislosti od počtu dní do začiatku pobytu si účtujeme poplatok.
Aké doklady potrebujem?
Pri ubytovaní požadujeme od našich hostí občiansky preukaz a v prípade detí preukaz poistenca.
Čo zahŕňa cena ubytovania?
Cena zahŕňa ubytovanie, toaletné potreby, uteráky, bazén, vírivku, saunu, finálne upratovanie, v prípade dlhšieho pobytu upratovanie raz za týždeň, wifi v celom objekte, súkromné parkovisko monitorované kamerovým systémom, detský kútik, letné posedenie s ohniskom.
Je možné ubytovať sa aj s domácim zvieratkom?
Vila Gresta je pet-friendly, čo znamená, že rozprávkovú dovolenku u nás si užije aj Váš štvornohý domáci miláčik.
Ako sa dostanem k chate?
Súkromné ubytovanie Gresta sa nachádza pri Revúcej, časť Revúčka, región Banská Bystrica. Revúčka leží oddelene asi 1 km severne od mesta.
Ako sa dostanem ku kľúčom od chaty?
Kľúče Vám odovzdá objektový vedúci po vzájomnej dohode v čase Vášho príchodu.
Kedy je možné nastúpiť na pobyt a kedy je potrebné chatu opustiť?
Podľa dohody.
Kam môžem odložiť kľúče od chaty?
Kľúče si po ukončení Vášho pobytu príde prevziať objektový vedúci chaty a zároveň ju skontroluje.
Prečo je potrebné zložiť vratnú kauciu? Kedy ju dostanem naspäť?
Vratnú kauciu vo výške 150 € je potrebné zložiť pri nástupe na chatu ako garanciu pre prípad poškodenia. Kaucia bude vrátená pri Vašom odchode v prípade, že chata a vybavenie ostanú v pôvodnom stave, bez poškodení a v prípade, že nedošlo k porušeniu našich pravidiel. V prípade poškodenia chaty, nábytku alebo príslušenstva, v prípade straty kľúčov alebo ak dôjde k porušeniu pravidiel,
Aký je postup v prípade poškodenia chaty?
Ak po Vašom odchode budú zistené škody, bude urobená fotodokumentácia, ktorá Vám bude zaslaná, a vratná kaucia bude znížená o čiastku potrebnú na náhradu spôsobenej škody.
Je povolené fajčiť v izbách či na balkónoch?
Fajčiť je povolené iba v externých priestoroch.